Sunday, 29 May 2011

hari pertame di UiTM

aku sampai kat uitm perak semalam 29 mei 2011...
aku smpai2 aku dpt katil ats...
aku xkesah pon cz aku ade bwk kipas aku...
hehhehe...
2 y syok ket...
tido mlm td pon lene...
hehehe...

30 mei 2011
aku x de kls
hahahha
suke3...
aku dpt rehat...
tapi esk ummm
mls laa nk p kls...
ase nantok je ble sebut kelas...
huhuhu
bile la nk ary sabtu nie...
huhuhu

Friday, 27 May 2011

yahooo!!!!


yes ary dpt tgk karak...
hahahha
suke3

Thursday, 26 May 2011

1 ary aku akn sampai gak kat sini


Korea...
aku harap sngt 1 ary nnt aku dpt g sane...
suke tgk tmpat ye...
cantek...sejuk....
hehehehe....
pade aku tmpat nie sngat bst...
urmmm...
teringin nye nk p sane....
:)


Wednesday, 25 May 2011

nk tuka name





KUALA TERENGGANU: Hasrat seorang pemuda, Mohd Ashraf Hafiz Abd Aziz, 25, untuk menukar jantina dan nama kepada Aleesha Farhana Abd Aziz tertangguh lagi apabila Mahkamah Tinggi di sini, semalam, menetapkan 18 Julai depan untuk mendengar keputusan permohonan berkenaan.
Hakim Datuk Mohd Yazid Mustafa menetapkan tarikh itu bagi membolehkannya meneliti hujah dikemukakan peguam Horley Isaacs yang mewakili Mohd Ashraf Hafiz selaku pempetisyen, selain Peguam Kanan Persekutuan, Adhha Abu Bakar bagi pihak Jabatan Pendaftaran Negara selaku responden.
Mohd Ashraf Hafiz, lulusan diploma dalam bidang perubatan dari sebuah institusi pengajian tinggi yang mengenakan pakaian wanita lengkap dengan berbaju kurung berwarna kuning air, bertudung merah jambu dan berkasut tumit tinggi menarik perhatian awam yang menyedari kehadirannya di mahkamah, semalam.


Dia yang menjalani pembedahan menukar jantina di Thailand antara 2008 hingga 2009 kerana mendakwa lebih cenderung kepada perwatakan wanita memfailkan petisyen memohon mahkamah membenarkannya menukar nama Mohd Ashraf Hafiz kepada Aleesha Farhana pada November tahun lalu bagi memudahkannya menguruskan kehidupan seharian selain mahu memasuki universiti untuk melanjutkan pengajian dalam bidang sama.




Horley dalam hujahnya pada prosiding akhir di mahkamah semalam berkata, anak guamnya disahkan pakar perubatan Pusat Perubatan Pantai dan Hospital Putrajaya layak untuk menjalani pembedahan menukar jantina dan melakukan rawatan hormon serta psikologi sebelum membuat pembedahan di negara jiran.




aku bkn nk buruk3 kn mn3 lelaki lembut...tp kite kene sedar...bahawe kite x leh tuka ciptaan yang maha agung....kite tau yang mn baek or buruk...so aku harap kite dapat dari sedar k...d'akhirat nnt kite aknn dpt balasan...so tlg la beringat-ingat wahai  umt islam....
aku pon x perfect....so kite blh ubh dr buruk kpd kebaik kan...walaupun mngambil mse y lame....
aku harap ia dpt berubah dan sedar atas kesilapan....amin...

sangat mengecewakan pd ary nie...


omg...
aku xsngke ary nie begitunye teruk...
huhuhu...
ape r aku da wat nie...
emmm

Monday, 23 May 2011

aishiteru???

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…
*)
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan
reff:
walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru
Bridge:
hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o…uo..
banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali
kembali ke *)

Sunday, 22 May 2011

KARAK


26 mei nie...
mau tgk cite karak la...
mcm best...
hope cite nie best laa...
hehhehehe...
lau aku nk tgk pon nk p dgn sis...
aku nak pau ye...
hahahhaha...
:)

Wednesday, 18 May 2011

hari ni

hari nie aku ade la edit3 ket tp bese3 je...hehehehe

akhir nye...

yes!!!!!
da siap blog nye...hahahhaha
atas bantuan sepupu aku...
thnks k...