Saturday, 13 August 2011

bebuke dgn dak3 nie ;)


Pose y ke 13 ary bebuke at "ayam golek"
(batu gajah)

semalam berbuke kat batu gajah dgn 
mek, ika, zila, nazif, jali, sapura, hafez



 pix nie time otw nk g MAKAN...
hihi
:p


nie time tgh tnggu nk mkn....


nie dgn jali, hafez...
kbetuln si jali ade at sri iskandar...


nie zila n mek 
:D


tgk mek mkn bapak bnyk...
nk3 nye gelas air tu...
besau kot!!!
hahaha...






Thursday, 11 August 2011

time berbuke di bwh pokok :)


10/ 8/ 2011 besamaan 10 ramadan...
kitorng mask sendiri...
masak tomyam n aym goreng kunyit...
mmng best...
nk3 nye mkn ramai3 lak....
pergh time msk tu rase mcm da kat umh da...
hahahhaha...


ini tomyam tgh msak...
sdap kn...
yum3 :P


time tgh tnggu nk berbuke...
xsaba3 ase nye...
perut da bunyi3...
hihihihi...

y join berbuke : 


Thursday, 28 July 2011

Gua Superman didesak jadi warisan dunia



LOMBONG NAICA, Mexico - Sebuah gua yang mengandungi gipsum berwarna putih kelihatan mirip gua dalam komik mengenai kisah adi wira, Superman yang ditemui di sini dicadangkan dijadikan warisan dunia, lapor sebuah akhbar kelmarin.
Gua itu ditemui dua pelombong sepuluh tahun lalu dan dianggap fenomena ajaib di dunia.
"Ia salah sebuah daripada keajaiban dunia," kata seorang ahli geologi dari Institut Andaluz de Las Ciencias de la Tierra, Juanma Garcia Ruiz yang mengkaji lombong berkenaan.
"Gua itu merupakan sesuatu yang mengagumkan dan masih terdapat orang di Mexico yang tidak mengetahui betapa pentingnya ia dipelihara sebaik mungkin," tambahnya.
Pembentukan batang-batang umpama kristal itu yang terletak 290 meter di bawah permukaan Bumi terjadi apabila air yang amat panas menjadi sejuk dan tepu bersama gipsum.
Ia umpama gua yang terdapat dalam komik Superman yang dikenali sebagai Fortress of Solitude. - Agensi


Tuesday, 12 July 2011

time treasure hunt


 b4 g jge cheak point

Friday, 24 June 2011

~BiLe aKu teRase SyOk sEndIri~


ini semua pix aku sebelum g kls...
aku saje je ambk pix...
tgh bosan3 xtau nk wat ape kn...hehehe..


konon3 nye cun r tu kn...hehehe
aku pon maen ambek je...


y nie pon same...
aku maen ambk je pix nie...
mklum la tgh syok3 ambk pix sendiri kn...
hahahhaha...


pix nie aku suke...
mcm ala2 vdeo clp miley cyrus...
lgu party in USA...
hihihi..
:D



pix aku suke gak...
cz ade C...
C= cun, cantek, comel, cute...
hehhehehe...
perasan je...


pix nie pon aku suke gak...
cz nmpk laen ket..
hihihi

Monday, 20 June 2011

time induksi part 1


time nie sempat lg ambik pix...
org laen tgh sebok3 kn...
ktorg sbok amkpix...huhuhu


ini dari kiri ...
aku, anis, ann, wani, zila,  aton n yasmin...
:)

Friday, 17 June 2011

perompak ouh perompak


petang tadi...
aku baru dapat tau umh sis n abg aku masuk perompak....
shit r...
tv lcd , games box abg aku n laptop sis aku....
kene ambk....
aku hairan r..asl laa perompak nie nk mencuri...
ko xtakot ke balasan nnt...
aish aku jadi tensyen kot....
sebuk je nk ambk...
xreti nk beli dgn titik peluh sendiri ke????
kuang ajo gak lau mcm tu....
aku arap org tu x idop senang r...

ary tu aku tetibe rajin edit pix ank buah aku...


ini pix iman darwisy...
umr ye skng 5 taun...
nakal sangt..
tp biase r kn..
dak3...


ini plk hayy qaisy...
umur ye 2 taun...
die pon bukan maen nakal nye...
hehehehe...


ini lagi song ank buah aku...
nme die ifti nusyi...
umur ye setaun leih...
die nie bulat sangat3...
geram je...
bile majuk pandai toleh belakang...hahahha...
comel kan..

Thursday, 16 June 2011





ini pix dgn dak3 nie...
time nie kat marina...
dekat lumut...
tempat ye cantek gak r....
before kitorg pegi sini
kitiorg pegi gerbang malam kat ipoh...
mcm uptown laa...
huhuhu.

Saturday, 11 June 2011

~tangan aku kne ggt dgn ulat~


ini tangan aku...
ade ulat ggt tangan aku...sakit kot...
aku mule3 xsdar...
da 2 3 ary br perasan...
huhuhu...
takit....
sampai kat muke pon tekene....
abis muke aku....
tp skng nsb baek da ok...
:)

Wednesday, 8 June 2011

minggu y sangt serabut

minggu nie...
pade aku sngt serabut...
cuz aku tgh cr kelas y xbetembung dgn jadual3 aku...
pergh!!!
turun naik jumpe k.p...
penat kot...
huhuhu

Sunday, 29 May 2011

hari pertame di UiTM

aku sampai kat uitm perak semalam 29 mei 2011...
aku smpai2 aku dpt katil ats...
aku xkesah pon cz aku ade bwk kipas aku...
hehhehe...
2 y syok ket...
tido mlm td pon lene...
hehehe...

30 mei 2011
aku x de kls
hahahha
suke3...
aku dpt rehat...
tapi esk ummm
mls laa nk p kls...
ase nantok je ble sebut kelas...
huhuhu
bile la nk ary sabtu nie...
huhuhu

Friday, 27 May 2011

yahooo!!!!


yes ary dpt tgk karak...
hahahha
suke3

Thursday, 26 May 2011

1 ary aku akn sampai gak kat sini


Korea...
aku harap sngt 1 ary nnt aku dpt g sane...
suke tgk tmpat ye...
cantek...sejuk....
hehehehe....
pade aku tmpat nie sngat bst...
urmmm...
teringin nye nk p sane....
:)


Wednesday, 25 May 2011

nk tuka name





KUALA TERENGGANU: Hasrat seorang pemuda, Mohd Ashraf Hafiz Abd Aziz, 25, untuk menukar jantina dan nama kepada Aleesha Farhana Abd Aziz tertangguh lagi apabila Mahkamah Tinggi di sini, semalam, menetapkan 18 Julai depan untuk mendengar keputusan permohonan berkenaan.
Hakim Datuk Mohd Yazid Mustafa menetapkan tarikh itu bagi membolehkannya meneliti hujah dikemukakan peguam Horley Isaacs yang mewakili Mohd Ashraf Hafiz selaku pempetisyen, selain Peguam Kanan Persekutuan, Adhha Abu Bakar bagi pihak Jabatan Pendaftaran Negara selaku responden.
Mohd Ashraf Hafiz, lulusan diploma dalam bidang perubatan dari sebuah institusi pengajian tinggi yang mengenakan pakaian wanita lengkap dengan berbaju kurung berwarna kuning air, bertudung merah jambu dan berkasut tumit tinggi menarik perhatian awam yang menyedari kehadirannya di mahkamah, semalam.


Dia yang menjalani pembedahan menukar jantina di Thailand antara 2008 hingga 2009 kerana mendakwa lebih cenderung kepada perwatakan wanita memfailkan petisyen memohon mahkamah membenarkannya menukar nama Mohd Ashraf Hafiz kepada Aleesha Farhana pada November tahun lalu bagi memudahkannya menguruskan kehidupan seharian selain mahu memasuki universiti untuk melanjutkan pengajian dalam bidang sama.




Horley dalam hujahnya pada prosiding akhir di mahkamah semalam berkata, anak guamnya disahkan pakar perubatan Pusat Perubatan Pantai dan Hospital Putrajaya layak untuk menjalani pembedahan menukar jantina dan melakukan rawatan hormon serta psikologi sebelum membuat pembedahan di negara jiran.




aku bkn nk buruk3 kn mn3 lelaki lembut...tp kite kene sedar...bahawe kite x leh tuka ciptaan yang maha agung....kite tau yang mn baek or buruk...so aku harap kite dapat dari sedar k...d'akhirat nnt kite aknn dpt balasan...so tlg la beringat-ingat wahai  umt islam....
aku pon x perfect....so kite blh ubh dr buruk kpd kebaik kan...walaupun mngambil mse y lame....
aku harap ia dpt berubah dan sedar atas kesilapan....amin...

sangat mengecewakan pd ary nie...


omg...
aku xsngke ary nie begitunye teruk...
huhuhu...
ape r aku da wat nie...
emmm

Monday, 23 May 2011

aishiteru???

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…
*)
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan
reff:
walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru
Bridge:
hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o…uo..
banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali
kembali ke *)

Sunday, 22 May 2011

KARAK


26 mei nie...
mau tgk cite karak la...
mcm best...
hope cite nie best laa...
hehhehehe...
lau aku nk tgk pon nk p dgn sis...
aku nak pau ye...
hahahhaha...
:)

Wednesday, 18 May 2011

hari ni

hari nie aku ade la edit3 ket tp bese3 je...hehehehe

akhir nye...

yes!!!!!
da siap blog nye...hahahhaha
atas bantuan sepupu aku...
thnks k...